Nytt

Hej på er!

Nu var det ett tag sedan som jag skrev i denna blogg..
Har en till blogg också där jag skriver en hel del i.
Men jag ska ta tag i denna blogg igen också :)

Jag får se hur jag kommer fördela inläggen, men det kommer att uppdateras med jämna mellanrum nu.
Kreativiteten och lusten till att skriva har kommit tillbaka. Har haft en liten svacka då jag inte har vetat vad jag skulle ha skrivit.

Det har inte hänt så himla mycket i mitt liv egentligen. =)

Just nu sitter jag på jobbet. Är ganska lugnt nu så jag passar på att uppdaterar båda bloggarna + att jag håller på att fixar i ordning en webenkät och en blogg till ett projekt som jag är med i. :)

Igår så var jag och fick en behandling av min atlaskota. Det är kotan som sitter allra högst upp på ryggraden, det är den som skallen vilar på. Det visade sig att min låg snett. Och det är förmodligen en av anledningarna till att jag har haft sådana rejäla problem med min rygg. Eftersom den har legat snett så har resterande av ryggraden blivit sned.

Men nu ligger den rätt i alla fall. Och jag känner verkligen hur allt har börjat ändrat sig i kroppen. Hade en väldigt jobbig natt inatt med migrän och värkande käke. Men nu har det börjat lugna ner sig.. Så det är skönt. Men det kommer nog ta ett tag innan det är läkt. Det är ju så pass mycket i ryggen som ska flytta på sig och lägga sig på plats. :) Så jag kommer ta det lugnt med träningen på gymmet och fokusera mer på att promenera. Men promenader är ju både bra och väldigt sköna!   

// Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback