Nationaldagen

God morgon.

Igår bestämde jag mig för att jag skulle få en rejäl sovmorgon. Jag sover sällan längre än till 7, oavsett dag i veckan. Men min kropp hade helt andra planer idag. Vaknade 05,20 och var utvilad. Lär nog kunna bli lite trött om någon timme, hoppas verkligen på att jag kan somna om då. Hade behövt ett par timmar till faktiskt.

Hade en riktigt mysig dag igår. En väldigt lugn dag i soffan framför tvn. Kände att min kropp behövde den vilan. Det blev en kortare promenad här i området kring mamma på ca 30 min. Det var riktigt skönt att känna muskulaturen i ryggen jobba, jobba på rätt sätt. Hade inga som helst problem att gå, allt var mjukt och skönt. Nu måste jag balansera upp och korrigera den sneda muskulaturen i ryggen. Men det kommer bara bli bättre. Med rätt träning och vilja så kommer det bli bra.

Ska bli skönt att komma igång med träningen igen. Nu vill jag bygga upp musklerna i mage och rygg. Vill gå ner i vikt samtidigt som min kropp blir mer och mer muskulös :)

/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback