8 Juni 2012

Hej!

Hoppas att allt är bra med er!
Just nu har jag precis öppnat butiken.
Jobbar ikväll till 22,00.

Kan berätta att ryggen är så mycket bättre redan än vad den var innan min ryggbehandling som gjordes i söndags. Har kunnat varit ute och promenerat utan att få ont alls. Och det är riktigt skönt. Det känns som att det har lossnat i min ländrygg och bäcken. Så nu har jag mer rörlighet där än vad jag har haft på väldigt länge.

Idag blev det först en morgonpromenad på ca 30-35 minuter. Sen promenerade jag ner till butiken, tog ca 30 minuter. Så sammanlagt har jag fått en promenad på en timme idag. Och det är riktigt skönt. Har varit ganska så rastlös, så då är promenader väldigt sköna för att trötta ut kroppen lite. Nästa vecka så kommer jag köra igång med träningen på gymmet. Kommer bli ca 2-3 pass då. Kommer lägga fokus på rumpa, bäcken, rygg och mage till en början. Kommer allt eftersom aktivera fler muskelgrupper.

// K

Kommentarer
Postat av: Anna

vart jobbar du? :)

2012-06-13 @ 23:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback