8/7-2012

Hej på er! Ligger nu hemma hos mamma och snörvlar. Har i helgen lyckats bli väldigt snorig och jag har nyst en himla massa. Hoppas att jag hinner bli bättre tills imorgon då jag ska jobba ^^ Skulle inte vara roligt att sitta på jobbet och må såhär. Det positiva är att det har blivit mycket bättre idag!! Har passat på att tvätta här hemma hos mamma. Så skönt att kunna använda torktumlaren till underkläder, handdukar och lakan. Vi har ingen torktumlare hemma hos oss. Saknar det faktiskt. Så jag brukar åka hit ibland och tvätta. Jag har även fått två nya jeans av mamma som sitter sjukt bra på mig, ett par blåa och ett par svarta. Sjukt bra eftersom mina förra jeans är sönder! Kommer att åka hemåt vid 20,00 så jag är hemma vid 20,30. Kommer bli ett stort glas med te då, sen ska jag sova. Kam vara bra att få några extra timmars sömn inatt i hopp om att bli friskare! / K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback